Insights

STUDIU: Desenele animate sunt mai violente decât filmele pentru publicul matur

Scris de: Sorin Popa | 18.12.2014 | Categoria: Articole, Insights, Research

Personajele principale din desenele animate pentru copii prezintă un risc de 2,5 ori mai mare de a muri în comparaţie cu protagoniştii din filmele destinate publicului matur şi de aproape trei ori mai mare de a fi ucise, detaliază un studiu publicat la jumătatea lunii decembrie 2014 în revista “British Medical Journal”.

Moartea unui personaj important intervine în două treimi din cazuri în desenele animate pentru copii, în timp ce acest lucru se întâmplă doar în jumătate din totalul filmelor destinate unui public mai în vârstă.

Continuare…

Niciun comentariu

CONTENT MARKETING

Scris de: Ruxandra Stefan | 7.10.2014 | Categoria: Inovatie, Insights, Strategie

Content-ul este unul dintre cele mai fierbinti subiecte ale momentului, in marketing. Dar, ca orice domeniu aflat in expansiune, duce inca lipsa de claritate in ceea ce priveste anumite lucruri, cum ar fi, de exemplu, unde se opreste publicitatea si unde incepe strategia de content.

Continuare…

Niciun comentariu

Etichete: ,

Youtube, cea mai sigura sansa de a ajunge la Generatia Y

Scris de: Alina Tane | 29.05.2014 | Categoria: Articole, Digital, Insights

Youtube-ul nu numai ca este al doilea cel mai mare motor de cautare din lume, dar constituie si principala sursa de informare pentru tinerii cu varsta cuprinsa intre 18-34 de ani.

Raportul YouTube Insights, publicat luna aceasta, ne dovedeste inca o data ca, cel putin in randul tinerilor, functiile televiziunii au fost preluate de platformele de video online.  Continutul video, mereu la indemana, ii ajuta pe tineri sa se informeze si sa isi cultive pasiunile, le furnizeaza subiecte de discutie pentru a se integra in societate si le satisfice nevoia de entertainment.

In Statele Unite, Youtube-ul are un reach in targetul 18-34 mai mare decat orice televiziune, iar la noi situatia pare similara, avand in vedere ca surse din piata estimeaza ca aproape 3 milioane de unici din acelasi target acceseaza lunar platforma video.

Conform raportului, Youtube-ul este prima optiune pentru tineri atunci cand vor sa afle mai multe informatii despre produsele pe care intentioneaza sa le achizitioneze. Influenta canalelor de Youtube asupra acestui target atat de ravnit de branduri este mai mare decat cea a televiziunii, mai ales in domenii precum frumusetea -78% fata de 49% TV-ul, IT&C 61% vs. 52% si industria auto: 73% vs. 60%.

Din acelasi studiu mai aflam un insight interesant: multi-tasking-ul si multi-screening-ul sunt mai reduse in timpul vizualizarii continutului pe youtube.com decat in cazul programelor TV:  50% din userii youtube versus 75% din telespectatori fac mai multe lucruri in timp ce acceseaza continutul video, si numai 7% versus 20% din telespectatori folosesc inca cel putin un device in acelasi timp.

Ce-si doresc tinerii de la branduri, ca sa le accepte in viata lor? Simplu: sa raspunda la intrebarea “What’s in it for me” si sa ii faca sa se simta bine cu ei insisi (Make me feel good about myself).

Brandurile din Top 500 ca prezenta pe Youtube.com si-au marit in 2013 numarul de vizualizari cu 70%. Iar cel mai popular spot din luna Aprilie, Nike Football: Winner Stays, a inregistrat peste 67.5 milioane vizualizari in doar 4 saptamani.

 

Mai multe detalii din Youtube Insights, aici: http://bit.ly/1gx4eKV

Jocuri de putere (sau notiuni de psihologia brandurilor)

Scris de: Maruan Trascu | 25.04.2014 | Categoria: Insights, Noi Toti

O sa incep prin a enunta un truism, si anume faptul ca jocurile de putere sunt prezente intr-o mai mica sau mai mare masura in toate componentele vietii noastre zilnice. Iar cand spun toate componentele, ma refer inclusiv la consum.

Ca sa particularizez putin truismul, jocurile de putere dintre consumator – pe de o parte – si branduri de produse si servicii si/sau cei care incearca sa le promoveze pentru consum – pe de alta parte – sunt si ele omniprezente.

Desigur, exista forme bazale si intrinseci. Cum ar fi faptul ca, teoretic cel putin, orice consumator are un capital de putere mai mare in fata unui brand prin simplul fapt ca doar el poate decide daca sa consume sau nu un brand. La polul opus, brandul – sau mai precis advertiserul care detine brandul – incearca sa submineze sau sa controleze acest capital de putere pentru a obtine o decizie de consum favorabila lui si nu altui brand. Comunicarea publicitara este in sine un joc de putere, menit a deplasa o mai mica sau mai mare bucata de control dinspre consumator catre brandul ce se vrea consumat.

Continuare…

Anul 2020 prin prisma generatiei Millennials

Scris de: Ruxandra Stefan | 4.04.2014 | Categoria: Insights, Noi Toti

Un studiu efectuat recent de Viacom International Media Networks in 34 de tari dezvaluie lucruri interesante despre Millennials, generatia celor care au acum 15-24 ani.

L-am citit cu foarte mare interes, chiar daca Romania nu este inclusa in aceasta analiza, fiind foarte curioasa sa aflu cum vad tinerii de azi lumea peste 5 ani – cand ei vor fi in campul muncii si asezati la casele lor. Cum trendurile de generatie sunt universale, fiind determinate de contextul macroeconomic si de evolutia tehnologica, sunt convinsa ca multe din concluziile studiului sunt aplicabile si la noi.

Continuare…

Niciun comentariu

Etichete: ,

Go up