TV

Sa oferim mai mult decat primim. Despre asta sunt Sarbatorile

Scris de: Lavinia Mitran | 8.12.2014 | Categoria: Clienti, Digital, TV

De cateva saptamani Altex a lansat o noua campanie de imagine care a adaugat o dimensiune emotionala imensa comuncarii sale deja consacrate, axata pe cel mai mic pret din Romania.

Continuare…

Niciun comentariu

Ziua Nationala cu Avatar

Scris de: Adriana Ciobanu | 2.12.2014 | Categoria: TV

In seara de 1 decembrie, PRO TV-ul, de ziua lui si mai ales de ziua Romaniei, a imbiat telespectatorii cu filmul Avatar. Despre Avatar, Wikipedia ne spune asa: “este un film epic științifico-fantastic american apărut la sfârșitul anului 2009, scris și regizat de regizorul canadian James Cameron (cele mai cunoscute producții ale acestuia fiind seria Terminator și Titanic). Acțiunea filmului se petrece în anul2154 pe Pandora, o lună din sistemul stelar Alpha Centauri.”

 

Continuare…

Politica si audientele

Scris de: Razvan Simionescu | 17.11.2014 | Categoria: Articole, Noi Toti, TV

La ora 21.00 10.4 milioane telespectatori erau prezenti in fata televizorului. PRO TV si Antena 3 aveau un nr egal de indivizi 18+: 1.6 mil fiecare, in timp ce Antena 1 si TVR 1 aveau cate 340,000 telespectatori. Pe Realitatea se gaseau 1 milion telespectatori, iar pe Romania TV 1.1 mil.

In viata de zi cu zi, Realitatea TV este postul de preferinta al auditoriului 18+.

In situatii exceptionale, cum a fost seara alegerilor prezidentiale 2015, “show-ul” aferent unui asemenea eveniment este condus de Antena 3. Per total Antena 3 aduce un rating de 8.03 in intervalul orar 22.00-23.15 prin emisiunea “Sinteza Zilei”, in timp ce Realitatea TV a adus 7.33 in intervalul orar 21.00-23.00 prin emisiunea “Vocile strazii”.

In intervalul  21:00-24:00, Antena 3 a avut in medie 1.5 milioane la fiecare minut, cu varfuri de 2.1-2.2 milioane de la 21.09 la 21:19.


Iar aceste cifre sunt insotite de valul de reactii din retele sociale. Fenomenul de second screening este des intalnit si in Romania: folosirea unei tablete, smartphone sau laptop pentru a intensifica experienta ce o ofera first screen si anume televizorul.

 

 

Niciun comentariu

Etichete: , ,

Batalia continua

Scris de: Adriana Ciobanu | 9.10.2014 | Categoria: Piata Media, TV

Daca va amintiti, scriam luna trecuta  ca statiile TV cu cele mai mari audiente si anume Pro TV si Antena 1 urmeaza sa difuzeze emisiuni concurente. Si mai interesant era ca urmau sa fie difuzate in aceleasi zile ale saptamanii si aceleasi intervale (de exemplu: Vocea Romaniei difuzata de Pro TV si X-factor difuzat de Antena 1, ambele difuzate in fiecare vineri seara in intervalul 20:30-23:00).

La fel de concurente sunt si Masterchef si Hell’s Kitchen care se suprapun in fiecare luni seara. Hai sa vedem cum a perceput publicul luni aseara cele 2 emisiuni si care a iesit invingatoare :)

Pentru aceasta analiza am luat in calcul 3 target-uri: all National, all Urban  si all 18-49 Urban, dupa cum se observa in tabelul de mai jos:

Cele mai bune rating-uri s-au inregistrat pe all 18-49 Urban (tg comercial)  si anume: 12.7pct (634,000 de indivizi) la Masterchef si 6.9pct (343,000 indivizi) la Hell’s Kitchen. Chiar daca fostii jurati de la Masterchef s-au mutat in curtea Antenei 1 prezentand emisiunea concurenta Hells Kitchen, se pare ca formatul de la Pro TV isi pastreaza fanii. Din punct de vedere al share-ului Masterchef a avut 27.6% fata de Hell’s Kitchen 15.5%

Niciun comentariu

Etichete: , ,

A little piece of history

Scris de: Daniela Mircea | 26.09.2013 | Categoria: Digital, OOH, Presa, Radio, TV

Pentru ca in perioada asta sarbatorim 20 de ani de activitate si pentru ca ne-am tot uitat in urma la cum a inceput povestea ONEBIGBAND, va propun  sa mai facem cativa pasi in trecut, in capitolul Media,  si sa vedem care au fost inceputurile…mai precis, o sa ne uitam la primele reclame aparute pe fiecare din mediile pe care astazi ne straduim sa livram continut cat mai bogat si mai engaging.

Continuare…

Go up