08.122014 Clienti, Digital, TV

Sa oferim mai mult decat primim. Despre asta sunt Sarbatorile

Scris de: Lavinia Mitran

De cateva saptamani Altex a lansat o noua campanie de imagine care a adaugat o dimensiune emotionala imensa comuncarii sale deja consacrate, axata pe cel mai mic pret din Romania.

Campania pastreaza tonul celorlalte campanii de pana acum, dar schimba discursul si ne vorbeste despre oameni, despre intamplari din viata de zi cu zi.  Intr-o piata in care majoritatea companiilor vorbesc despre pret, Altex isi asuma responsabilitatea de a schimba regulile si de data aceasta retailerul pune accent pe ceea ce este intradevar important pt oameni. In campania lansata, retailerul numarul 1 din Romania ne vorbeste despre cum produsele achizitionate le fac  oamenilor viata mai usoara, mai amuzanta si mai plina de bucurii.

Cateva din spoturi in care Altex ne spune despre ce este viata, mai jos:

Viata este despre… hai mai repede ca a inceput, nu despre televizoare

Viata este despre… sarut mana pentru masa

Viata este despre… lasa-i in pace ca se spala si nu despre masina de spalat

Viata este despre… fa repede o poza

 

Vizual, aceste spoturi sunt concentrate pe cadre foarte apropiate cu décor perfect si cuvintele sunt foarte putine, dar extreme de bine alese. Plusul acestei campanii este latura emoțională a celor 4 clipuri și faptul că vizează toate sectoarele de vârstă, dar si o gama variata de produse.

Exact pe aceeasi linie cu noua campanie a venit si mesajul ultimului catalog “Sa oferim mai mult decat primim. Despre asta sunt Sarbatorile

 

Cu aceasta campanie Altex cumva a iesit din cursa celor mai mici preturi fara o poveste in spate, iar aceasta campanie a creat povestea pe care se poate construi cu emotie si cu prilejul Sarbatorilor din acest an ne invata sa daruim

Niciun comentariu

Niciun comentariu
Scrie un comentariu!

Feed RSS pentru comentariile la acest articol TrackBack URL

Go up